torsdag 26 april 2012

Men jag orkar inte ju

Igår kom L hit och hjälpte mig med lite förarbete. Köket ska målas om. Jag har varit på g sen i september men har visst lite svårt att få tummen ur.

Köket ska få samma fina beiga färg som hallen och vardagsrummet har. Just nu har köket småblommig tapet med skitful bård.

Jag hade planer på att måla idag när det blev spacklat och slipat igår. Men bag orkar inte. Vårtrött eller nåt sånt. Räknar med att det gått över tills imorgon för så här kan det inte se ut längre!


2 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Ja jäklar nu gick jag in i chock.. Nepp- så där kan du verkligen inte ha det längre så fram med jäklar anammat och måla! :)

..så enkelt att ge andra råd.. Hehe.

Kennelflickan sa...

Idag är jag dutti, målar lite.
Men nu måste jag tyvärr göra ett avbrott för att gå och hämta ett paket som någon vänlig själ skickat till mig.....oj så tråkigt...NOT :))