söndag 20 januari 2013

Söndagens kap

Jag har länge velat ha en stavmixer, oklart varför. Eller egentligen inte faktiskt. För hundra år sen var det en amerikanska som gjorde reklam för såna på tv och hon gjorde majonäs rakt i burken.

Jag ÄLSKADE att kolla på det och har sen dess velat ha en sån mixer (men jag gillar inte majonäs, fast jag ska nog prova att göra en burk ändå).

Idag var jag in en repa på Coop och de sålda såna för 79:- så jag kunde inte låta bli. Nu är jag ju en av de första att säga "Man får vad man betalar för" så det lär väl inte vara världsklass på den men förhoppningsvis räcker den till för att visa om jag verkligen behöver en.



2 kommentarer:

Keiju sa...

Världens bästa grej att göra smoothies med :D youghret + frusna bär = mumma

Kennelflickan sa...

Det ska jag prova! Tack för tipset :)