onsdag 5 september 2012

Min nya bästis - soffan!

Jo jag har nu sen några dagar tillbaka överjävligt ont ryggen. Jag har haft på det här viset tidigare och gick till en kiropraktor som gav mig spö (kändes det som DÅ men det blev mycket bättre efteråt) och som talade om att jag har ett överrörligt skelett med för korta muskler. 

När saker och ting blir lite mycket i mitt liv så protesterar kroppen med att dra åt musklerna runt mitt bäcken och har jag riktig otur så går det sen även ner i benen, så kallad 'falsk ischias'.Kiropraktor sa att det lättaste sättet att översätta åkomman är ryggskott fast bara i nedre halvan av ryggen. Det har jag nu.

Du vet den där härliga känslan man får ibland när att bara flyter på och sak efter sak ordnar sig och man småtrallar lite fånig? Den har jag inte nu.

Ligger på soffan mest hela tiden och svär som en borstbindare när jag måste resa på mig för det gör ont. 

Hur har du det?

1 kommentar:

Mallan sa...

Svär som en borstbindare för att min yngsta unge vägrar somna..... Kort sagt - inte roligare än du ;-)