tisdag 4 september 2012

Mina charmerande husdjur

Sen jag flyttade kommoden för att Douglas inte ska kunna hoppa upp på garderoben så har han hittat ett nytt braigt ställe att ligga på.



Jag har fotat sittandes i soffan så han har full kontroll över vardagsrummet. Det här är HANS plats. Hur vet jag det? Jo för häromdagen hoppade Simon upp där och satte sig, då kom Douglas flängandes och gav honom smäll. Trevlig kille det där.

Idag var Skräcken på bushumör och körde ner sin stora skalle i korgen med leksaker och började slänga omkring med dem. Hon bestämde sig sen för att ge Bamse en omgång. Stackaren (Bamse alltså) är numera blind sen mitt hjärtas gull slet ut båda ögonen ur skallen på honom.


Hur var din dag då?

1 kommentar:

Mallan sa...

Haha, stackars Bamse! Klart att Douglas vaktar sin plats! Han smälter ju in i omgivningen hur bra som helst där :-) Kram