fredag 30 december 2011

Droger

Igår tog jag med Stora Skräcken till veterinären. Hon behöver lugnande eftersom hon är paniskt rädd för raketer och smällare.

Här i ghettot har ju folk eller vad jag nu ska kalla idioterna lite svårt för datum och så.

Klockan ett i natt var någon inavlad helidiot tydligen tvungen att provskjuta några nyårsraketer. Detta med påföljden att hunden slängde sig upp i sängen och låg och skakade i 45 minuter. Tack så in i h-e!

Vi fick med oss starka tabletter hem från vet och idag ska jag ge henne en för att se hur det fungerar. Jag googlar på tabletterna och det visade sig att just de tabletterna ger man till människor som är psykotiska!

Håll nu tummarna för att de fungerar!

3 kommentarer:

Annas lilla vrå och skafferi sa...

Fy f-n vad det brakade lös i natt! Det var ngn jävla idiot som stod på skolgården också, vet inte om det var det som hördes bort till er också. Skulle vilja få tag på de idioterna (snällt ord)!!
Stackars skräcken! Hoppas att det funkar bra med medicinen. Katterna höll nog på att få hjärtsnurp inatt, de har inte brytt sig så mkt tidigare. Tack och lov åkte Hoppetossan ut redan igår.

Mallan sa...

Ja, stackars alla djur nu över nyår... Hoppas det funkar för Skräcken. Kram

Tjillevipp morsan sa...

Jag håller absolut tummarna!Och hoppas samtidigt att våra importerade polska damer(av hundtyp är bäst att tillägga) inte hoppar ur skinnet ikväll...

Gott nytt härligt år önskar jag dig! :)