fredag 23 december 2011

Jevla skit

Alldeles nyss klev jag ut ur badrummet efter en lång dusch. Jag brukar stänga till dörren för att inte all den gottiga värmen ska smita ut.


När jag öppnade dörren stod en hysterisk Skräck där och tittade på mig. 'Va fan nu då?' undrade jag och satte mig i soffan. DÅ förstod jag varför hon var rädd. Nåt efterblivet kronäckel smällde raketer ute. 


Min hund är l-i-v-r-ä-d-d för smällare och raketer. 


Det var en kvart sen och hon ligger fortfarande i soffan och flämtar, jag har gett henne godis som hon inte rör, hon är skräckslagen.


Med detta sagt vill jag bara förbereda dig på att det kan hända att jag blir inlåst i en av polisens faciliteter ifall jag kommer på/får tag i nån helidiot som fyrar av sånt skit en enda minut före tolvslaget på nyårsafton.


Det är alltså på grund av sådana som mig som vi har väldigt strikta vapenlagar i det här landet. 

Inga kommentarer: