söndag 28 oktober 2012

F-n vad jag har att göra

Päronen var precis här och hämtade hem Skräcken ett par timmar eftersom jag behöver intensivstäda och då är hon väldigt mycket i vägen med sitt 'Hjälpa till'.

Klockan 14 idag kommer det vara 12 personer, 6 hundar och två katter här på mina 63 kvadrat. Varför då frågar sig vän av ordning (jösses, vem tror jag att jag lurar egentligen? Vore du vän av ordning så var du inte här och läste utan i en mer sansad blogg kan jag tänka. Om jag inte betraktas i avskräckande syfte så klart.)

Jo för idag är det min födelsedag. Hela dagen. Och jag har så obeskrivlig tur att i år så varar den i hela 25 timmar. Jag är grym :)

Jag ska ta några bilder på kaoset som kommer uppstå så du får se och tacka din lyckliga stjärna att du slapp vara här. Men de som kommer får tårta som tröst. Ja om de hinner före hundarna vill säga!

1 kommentar:

Tjillevipp morsan sa...

Men åh! Födelsedag! - en hel drös med dagar för sent: GRATTIS! Hoppas ditt 25 timmars kalas blev fantastiskt lyckat. Men var är bilderna? Var är du?
Hoppas att du mår fint. Du, skräcken och kissarna.
Stor kram.