fredag 14 december 2012

Tidig julklapp

Jo mina pojkar har ju aldrig fått nåt rejält av  mig. Har velat ge dem ett 'klätterträd' bra länge men de är sjukt sjukt dyra. Men ibland har man ju tur som en tokig, på Djurmagazinet såldes en sån där historia grymt rabatterad 849 spänn! Så jag slog till. Men 12 sekunder efter det så slog förkylningen från helvetet till (japp, jag är inne på redje veckan) så den har stått i sin kartong i hallen.

Igår kom pensio-papputen hit och hjälpte sin krassliga unge att bygga. Det tog ett par timmar, Skräcken var med mammuten för annars skulle hon 'hjälpa till' med varierat resultat och pojkarna var inlåsta i sovrummet för att inte börja klänga innan vi var klara.



  Det hade säkert gått lite fortare ifall inte beskrivningen var skriven med microbokstäver men till slut så fick pojkarna komma ut och leka.


Douglas provar huset och undrar vem f-n det är som klampar på hans tak!


Simon hittade raskt sin favoritplats, en typ av hängmatta, eftersom min prins är en smula överviktig välbyggd så sluttade den lite när han gosade in sig.


Douglas är tydligen en halvapa så han klängde han sig högst upp och trodde han skulle promenera på gardinstängerna men då vrålade vi åt honom.


Så han la sig ner och var mallig istället. Gick bra det med!

1 kommentar:

Annas lilla vrå och skafferi sa...

Åh vilken fin! Den där kommer de säkert ha mkt roligt med och mysigt att kunna ligga högt upp och spana :)