onsdag 16 november 2011

Det här med mat

Jag åt mat i söndags och i måndags. I tisdags vaknade jag av att magkatarren från helvetet var på besök och fick mig att vika mig dubbel i duschen.


Jag gnällde lite på fejjsbook om det och flera människor talade om för mig att man måste äta regelbundet. Mitt svar på det var att en gång i veckan faktiskt ÄR regelbundet! Fick på skann för det.


Så för att lugna dig ska jag  nu berätta vad jag ätit idag.


Två förpackningar special-yogurt. Man måste ta det lugnt dagen efter en sån där rejäl körare som jag fick.


Två rostade mackor emd plänty Bregott. Det är mjukt o fint för magen.


En dessertskål full med chokladpudding. Det är ju bra för magen. Väl. Tror jag. Eller hoppas i alla fall.


Ska bli spännande att se vad jag hittar för nåt att äta till middag!

1 kommentar:

Anna sa...

Usch, jag är också superkass på att äta.... Men hey, borde inte ett riktigt gott mål med husmanskost vara riktigt smaskens? Igår hade vi stekt potatis med köttfärslimpa och grönpepparsås - OJ så gott det var!!