lördag 19 november 2011

Effektivitet!

Godeg,


jag kom precis hem från IKEA. Det tar sju minuter att gå dit från hemifrån mig. Sen rasslade jag igenom varuhuset, plockade åt mig det jag skulle ha, betalade och packade ner mina varor. Allt på en kvart! 


Köpte den obligatoriska korven också innan jag gick hem igen. Om man inte gör det kommer Kamprad och ger en smäll. Tror jag.


Vad jag köpte? Lite ljus, galgar, en lampa, en blomma och två gosedjur som nån i hushållet ska få i julklapp.


Men vi har lärt oss sen hennes första jul, när vi delade ut julklappar så slängde jag åt henne en mitt i alltihop och det tyckte hon var kanonkul. Hon gillar ju att slita sönder papper. Det var så kul att hon dök in under granen och slet åt sig fler paket som INTE var till henne. Förra året fick hon vänta till sist med sina klappar.  

Inga kommentarer: