söndag 13 november 2011

En Fars dag in the ghetto

Söndagsmiddagen intas oftast hos päronen. Idag med. Promenerade med hunden och brorsan ringde för att kolla var jag var och ifall han och tjejen skulle plocka upp oss, men nej vi gick.


När vi kom till parkeringen hörde jag brorsan nysa (och hans nysningar hörs) så jag vrålade -Du ska vara tyst! och skulle precis till att släppa hunden för att hon skulle få hälsa när jag insåg att det INTE VAR BRORSAN!!


Nähä, hoppsan, f'låt, så tokigt det kan bli!


Jaja, sånt skit händer mig varje dag - inget nytt där inte. 


Sen åt vi middag då hos mammuten och efter en stund så började mammuten (67 år) upplysa papputen (71 år) om Timbuktus storhet och att rap behöver man inte fnysa åt. När hon började sjunga "Alla vill till himmelen men ingen vill dö" så bytte jag rum.


Hur var din Fars dag då?

Inga kommentarer: