lördag 5 november 2011

Livet som hund

Tv:n är på och det är ett program från England som heter Mitt liv som hund.


Hyfsat ofta känner jag mig som en mupp och inser att min hund är sjukt bortskämd och gör precis som hon vill.


Då är det skitbra att se ett sånt här program och inse att det finns massor med människor som är så mycket värre än jag.


Ex. 
En kvinna badade skumbad med sin hund.


En annan färgade sin pudel rosa och lila.


Dåren i skumbadet hade en förlovningsring som hon "fått" av sin förra hund.  


Flera hundägare ordnade kläder till hundarna när det var Hallowen.


En manlig hundägare klädde ut sig själv till ett stort lila hundben.


Puh, jag är inte värst!!

1 kommentar:

Mallan sa...

Min bror och hans tjej låter hundarna sitta med vid matbordet och äta. De har egen tallrik och egen haklapp. Nej, du är inte värst! Kram