torsdag 24 november 2011

Papper i näsan

Ibland får jag dagar då det helt oförklarligt bara forsar ur näsan. Precis hela jevfla dagen. Jag nyser tolv gånger på raken var åttonde minut också. Det brukar gå över till dagen efter som tur är.


Idag är en sån dag. Jag sitter just nu i soffan med en papperstuss uppkörd i varje näsborre. Säxy! 


Men jag tar gärna det för de här två hundarna fiser ta mig fan oavbrutet. Det bara smattrar om dem. Sen stinker det, igår fick jag ha balkongdörren öppen för att kunna andas. Det behövs inte idag. Pappret filtrerar så bra. 


Inte helt otänkbart att jag fortsätter så här de resterande elva dagarna ihop med Prutt och Fis!

2 kommentarer:

Mallan sa...

Hahaha, en kostomläggning till prutt och fis kanske ? :-)

Anna sa...

Lol! Hundar är fantama det duktigaste på att slå sura fisar! Tack å lov fes faktiskt aldrig (iaf inte så att det lukta) vår lilla hund^^