måndag 14 november 2011

Mera mat

Jag äger ingen våg så igår hos päronen ställde jag mig på deras. Kläderna har hängt mer än vanligt den senaste tiden och det visade sig att jag gått ner tre kilo. 


Ja, jag är smal. Nej, jag har inga ätstörningar. Inte annat än att jag tycker det är tråkigt att äta och inte så ofta känner hunger. Men nu får jag skärpa mig lite och tvinga i mig lite mat ibland.


Förresten ringde L för en stund sen och undrade om jag tittade på Kronprinsessparet som idag besökte ghettot. När jag sa nej blev hon bekymrad. Hade tänkt gå till vår nybyggda buss-station och glutta lite men jag var upptagen just då. Men det gör inget, kommer säkert fina bilder i lokalpressen. Det var planerat att de skulle besöka ett korttidsboende som ligger tre minuters promenad från min lägenhet men det blev ändrat eftersom det är Skit-Carema som som har hand om det.


Ännyväjj, nu ska hunden ut och leka med en bästis, bäst jag förljer med så det blir nån ordning.

Inga kommentarer: