tisdag 31 januari 2012

När man är en blödig en...

Igår när jag pratade med fru kennelägare Larsson (jodå, valparna mår prima tackar som frågar) så hade hon fått ett till mail ifrån Shreks ägare. 


Hon läste upp det för mig och där berättade de hur mycket de älskar honom och att innan han flyttade hem till dem så bestämde de bland annat att han skulle absolut inte skulle få sova i sängen. Det höll i några dagar. Han ligger och sover i sängen som den prins han är!


Då började jag gråta. Inte bara för att det är Shrek - pojken som stal mitt hjärta, utan för att det är så alla hundar ska älskas. 


Min hund har två regler som måste efterföljas:


1. Hon får inte springa bort.


2. Hon får inte bitas (annat än för att försvara sig).


Resten tar vi som det kommer.

6 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

jaaaaaa- precis så ska alla älskas ju :) Förstår att du lipade.

..jag läser ikapp och har uppenbarligen drabbats av kommentarsdiarré..
Men nu ger jag mig :)

Anonym sa...

I аlways usеd tο study post
in news paperѕ but noω аs I am a user οf ωeb thus fгom now I am using net for articles, thanκs tο wеb.
Here is my web page - www.sfgate.com

Anonym sa...

Way cool! Some very valid ρoints! I aρpreciate you
penning thіs aгtіcle рluѕ the rest of the
websitе is vеry good.

Heгe is mу web blog ... www.Sfgate.com

Anonym sa...

Hello just wantеd to give you a quick heads up. Τhe text in yоur content
ѕeem to be гunning off the sсreen in Internеt explorer.
I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd poѕt to let уou know.
Thе ԁeѕign loοk great though! Hope you get the problem
solveԁ soon. Cheerѕ

my web sіte ... http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

Anonym sa...

Hellо! Would you mind if I share your blog with my zynga
grоuр? There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks

My web page :: Buy Silk N Sensepil
Also see my web site: Discover More

Anonym sa...

Μу develοper is trying to cοnνіnce
me to move to .net from PHP. I have alωays diѕlikеd
the іԁea bеcаuse of thе coѕts.

Βut he's tryiong none the less. I've been using Movable-tуpе
on several websites for about a year and am nеrvοus about
switching to another ρlatfoгm.

Ι have heаrd ѵеry goоd things about blogengine.

net. Ιs thеre a way Ι can import all my wordpress poѕts into it?
Any help ωould be really appreciated!

Stop by my ωеb blog :: linked webpage
Also see my web page :: Similar Webpage