lördag 28 april 2012

Lyllos mig!

Igår började jag måla om köket. Jag erkänner, det går fan inte fort! Det är mycket rast och vila här. Och så måste man ju ta ut Skräcken emellanåt.


Men jag fick ju post igår. En avi för att hämta ut paket på posten. Det var vinsten ifrån Tjillevipp-morsan som hade en tävling jag vann!




Det var handkräm och fotkräm och duschkräm och bodylotion och en miljon prover och en makeup-träff för SEX PERSONER!!!!


Så vilka fem vill följa med? Wennborgskans brorsa har en plats reserverad för dels är han brorsa till världens bästa Wennborgska och dels har han läst bloggen från start. Detta trots att han inte har hund! Nu kanske du inte vill bli sminkad men du kanske kan följa med och kolla när några kärringar får lite färg? Enligt säker källa får man nåt att dricka och nåt att tugga på!


TUSEN TACK Tjillevipp-morsan, du gjorde så jag blev glad i flera dagar!!!



2 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Härligt att posten skötte sig :) hampa grejerna kanske inte luktar hallon kex men prova- grymt bra!
Måla på nu.

Kennelflickan sa...

Jag har högst troligt fel på mitt luktorgan för jag tycker hampagrejerna luktar smaskens!!!