söndag 2 oktober 2011

Är du kvar??

Jag är ju lite upptagen. Mest med två saker. Det ena är att lära mig hur min nya cp fina Iphone fungerar, och det är inte så jäkla lätt. För dig som inte har provat en kan jag komma med spännande information:


Den har ju jättemånga konstiga men bra prylar i sig och ännu fler kuliga spel samhällsnyttiga appar man kan ladda ner och det är ju fint.
Men. 
Den suger kvastskaft att prata i! Stört ljud och underligt känns det att trycka en platt stor sak mot örat. Men man kan tydligen inte få allt.


Det andra jag gör är att spela Wordfeud, det är som Alfapet men med en...vi kan kalla den annorlunda..ordlista. Den godkänner vissa hitte-på ord och nekar riktiga ord. I och för sig så nekar den en del hitte-på ord också för jag fick inte godkänt för rövkant. Weird shit!


Jag får så mycket stryk i Wordfeud att det liknar ingenting. Igår hade jag sju matcher igång samtidigt och trots att man tydligen har tre evigheter på sig att svara blev jag skitstressad och fick ur mig enstaviga värdelösa ord som typ gav tre poäng hela tiden. 


Så nu måste jag öva. Hela jevfla tiden.  Den går skitbra att utmana mig, det är en garanterad promenadseger för dig. Vad jag heter?


Kennelflickan



Inga kommentarer: