tisdag 11 oktober 2011

Jag - en flörtkula

För några år sen satt jag på pendeltåget på väg till frissan. När jag ska stiga av ser jag en kanonsnygg kille som sitter på tåget. Blond, blåögd och såg sådär nyduschad ut som en del gör. När jag ska stiga av så flirtar jag med honom lite (redan här kan man ju undra hur jag tänkte, det är sällan man är dösnygg på väg TILL frissan). Men han flirtade glatt tillbaka.


Sen går det några dagar och jag står i hissen på väg ner i tvättstugan. Hissen är mikroskopisk,  det är snudd på att man måste kliva ur den för att byta åsikt!


Ännyväjj, där står jag och är sjukt osexig i mjukisbrallor och annat läckert som hör tvättstugan till. På tvåan stannar hissen och in kommer en unge i treårsåldern  och hans pappa snyggingen från tåget!!


Vi sa "Hej", jag försökte smälta in i hissväggen samtidigt som han blev så stressad att han drog åt ungens mössa så hårt att ungen vrålade AJJE!!!


Jag tänkte att han är säkert här på besök hos nån men det var fel, snyggingen, hans sambo och deras son var nyinflyttade. 


Jaja, till slut vande vi oss och vi låtsades om att det pinsamma aldrig hänt och så var grannsämjan återställd.


Men nej, jag lärde mig inget av det och fortsätter flirta med folk när jag har lust. 
Professionell hjälp kanske? 

1 kommentar:

Mallan sa...

Njut av att kunna flirta hejvilt! Flörta för mig också är du snäll :-)