tisdag 11 oktober 2011

En fotbollsspelare

Jag sitter och tittar på matchen Sverige - Holland och Kim Källström strutade precis.


Det fick mig att tänka på när jag sponsringsansvarig och typ bodde på Råsunda. Till landskamperna hade vi då ett bord i restaurangen dit vi bjöd in för oss på företaget viktiga personer.


Jag har alltid gillat Kim Källström och han var med och spelade den matchen vi såg. Det var bara det att min kollega Leif hade bjudit in en gäst, Kjell Kimström. 


Gissa om jag fick problem med namnet....

5 kommentarer:

Maria sa...

Vad är oddset på att det händer tro ;)

Anonym sa...

Ja precis, själv heter jag just Kjell Kimström och gissa om jag är uppmärksammad av alla i fotbollstider!

Kennelflickan sa...

Du jobbar inte för försvaret? För i så fall var det dig jag träffade :)

Anonym sa...

Hade nästan glömt mitt inlägg, kul med respons!
Jag jobbade i Försvaret då så det var mig som du träffade.

Jag "ställer" fortfarande till det för folk när jag presenterar mig! Speciellt i fotbollstider och killen är ju ung och spelar väl ett tag till så jag får försöka hänga med jag också trots min anmärkningsvärt höga ålder.
Skämt åsido, det är alltid härligt att bli uppmärksammad. Dagen efter matchen som du refererar till var det en kvinnlig kollega som ropade i lunchrummet, inför andra för mig okända personer, "snygg frispark du sköt mot Holland igår".

Alla vänder sig om och tittar, då är livet ännu mer värt att leva!

Kennelflickan sa...

Men vad kul att det verkligen VAR du!!