torsdag 29 september 2011

Award

Här i bloggvärlden kan man få en award av någon annan bloggare som man sen ska skicka vidare. Awarden består av en bild och några frågor eller påståenden som man ska besvara/kommentera. 


Eftersom jag är tekniskt utmanad (man får ju inte säga efterbliven längre utan att det blir ett jävla hallå) så ska vi nu se hur detta går.....


Här kommer awarden/bilden




Tjohoo jag fick till den! Men nu ska här länkas.....


Jag fick den här av Mallan som i sin tur fått den av Maria som startade upp den.


Well, nu till påståendena:


När ingen ser/hör mig så tar jag på mig hörlurarna, spelar favoritskivor och sjunger med så in i h-e! Men ibland blir jag hörd ändå. En gång hade grannarna samkväm utanför mitt fönster och jag sjöng med i en dansk låt. Jag kan inte danska. Efter det var grannarna väldigt avvaktande mot mig.


Jag går aldrig hemifrån utan .....ja här kör det ihop sig. Jag har gått hemifrån utan det mesta. Förra vintern upptäckte jag när jag stod i hissen att jag glömt ta på mig byxorna. Jag hade långkallingar och dunjacka.....


Min blogg heter som den gör för att jag började med att skriva i fru Kennlägare Larssons blogg och presenterade mig då som Kennelflickan. Sen blidde det en egen blogg.


Om jag vågade skulle jag tatuera in delar av texten till U2's låt One. Men jag är typ allergisk mot smärta så det får bli tuschpenna....


Om tio år kommer jag vara skitgammal men kär och lycklig!


Puh, I'm done :)

Inga kommentarer: