fredag 30 september 2011

Hej och hå

Min mobiltelefon är från medeltiden och lägger av när som helst. Den har små piffiga egenheter för sig. När jag fått ett mess, läst det och stängt så har det hänt flera gånger att det omvandlat sig till ett annat mess från en annan person. Spännande va?


Så idag tog jag tag i saken och köpte mig en Ajfån. En vit snygg sak. 


Men.


Jag är ju inte så jävla intresserad av teknik så det tog en stund och några paniksamtal till brorsan för att starta upp det hela. Nu är den igång men den är inte helt enkel.


Att skriva ett mess tar en halv evighet eftersom man ska trycka på tangenter som är skitsmå. Jag har smala fingrar och har trots det lyckats få iväg flera mess som jag bara fått frågetecken tillbaka på. Blir väl så när det ser ut som en inte helt nykter kryssningsresenär har skrivit dem. 


Men nu kan jag utmana övriga världen på Wordfeud och eftersom det är så kul så kommer jag få gå och köpa en 24-pack med Joltcola, dra ner rullgardinerna och sen sitta här i en vecka eller så.


Det jag undrar nu är, vem kan Skräcken få bo hos under några dagar? Jag är faktiskt lite upptagen!

2 kommentarer:

Mallan sa...

Dessvärre inte hos mig, för jag är ju upptagen med Wordfeud. Med dig :-)

Annas lilla vrå och skafferi sa...

Välkommen till en ny värld! :) Är så sjukt nöjd med min AJFÅN och har nog inte ens upptäckt hälften än..
Wordfeud har jag inte vågat ge mig på än och kanske lika bra, skulle nog inte få något gjort då!