fredag 2 september 2011

Pytte!

Jag har ju en svaghet för väldigt små valpar. Alltså minst i gänget och så.

Häromdagen var Larsson och hälsade på Kennel Sörbäcks som ligger utanför Sala. Giisen (Alma) är köpt därifrån. Nu har fru kennelägare Kerstin ett nytt gäng valpar och när jag fick se bilderna blev jag glad att jag inte var med dit. Jag hade nämnligen plockat med mig en valp därifrån då. Pytte. Eller Queenie som hon tydligen heter.

Kolla in den här bilden. Nio valpar, alla är sju veckor och Pytte sitter längst till höger



Hur sjukt gullig är inte hon??!!

Här är hon fem veckor och poserar med sin bror



Hon hade åkt direkt ner i min byxficka, så jäkla fin!!!

3 kommentarer:

Sus sa...

Åh nej..varför tittade jag in här...

Kennelflickan sa...

Du Sus...det finns ett par otingade valpar kvar, bl a Pytte....

Gudrun sa...

De är för gulliga de små liven