måndag 26 mars 2012

Imorgon kommer hon!

Min grannar här i huset som köpt en av Sigges syskon ska hämta den lilla i morgon. Lilla Estelle blir deras då. Hon är till vänster i bilden.




Igår eftermiddag mötte jag de blivande matten och hussen. De hade varit på Bromma Zoo (bästa djuraffären!) och handlat för femtusen spänn. 


Kan jag få lite cred för att jag INTE stod på huvudet i påsarna och kollade vad de köpt med granskande ögon?


Jag nöjde mig med att prata om valpen som Estelle. Har nämligen hört vad de tänker kalla henne och det är inget jag är så förtjust i. Fast det ska ju jag skita i eftersom det inte är min hund. Men ändå. Tyst diplomati har jag bestämt att det kallas. Även om den varken är tyst eller diplomatisk. 

1 kommentar:

Tjillevipp morsan sa...

Du får stor cred för det :)