onsdag 14 mars 2012

Ajjjj!

Vi var nyss nere i källaren och städade hos valparna. Då får de springa fritt på golvet. Och det gör de. Som galna!


Eftersom de är åtta veckor precis idag så gjorde jag som traditionen bjuder (läs Här ) och satte mig på golvet för att låta de små (nåja) liven gå lös på mig. 


Det gjorde de, med besked. Det bets, drogs i kläder, morrades och en unge envisades med att försöka hoppa upp och bita mig i ansiktet. Dårar.


Sigge gav mig en high-five rätt i nyllet. Vad fint.


Nej, det blev inga bilder av det spektaklet, jag hade fullt sjå att försvara mig. Men här lockar Larsson på dem så jag fick en chans att resa mig upp.







1 kommentar:

Annas lilla vrå och skafferi sa...

Ha ha ha vilken härlig brottningsmatch det måste varit och klart man ska hålla på traditioner :)

Hur länkar du?

Gos på alla nosar!