onsdag 7 mars 2012

Jamen vad gör jag NU då?

Jo jag återhämtar mig. Tar tydligen en jevfla tid. Och jag har hittat en ny favoritapp till telefonen. Draw something. Som rita, gissa, spring utan massa spring. Passar perfekt för en latmask som mig.


Fast jag kan verkligen inte rita. I alla fall inte så att någon kan se vad det föreställer. Så har det alltid varit. Jag ritar en flagga och folk gissar häst, på den nivån är det.


Men jag spelar mot S och hon är lika kass som jag och då händer det nåt konstigt - vi kan tyda varandras teckningar!! Hon ritade en cykel som inte såg ut som en cykel nånstans. Såg e-x-a-k-t ut som när jag ritar en cykel. Kanonbra ju!


Jag ritade en bläckfisk och hon såg att det var en. Ämmäjsing!


Jag har pratat med Larsson också och det är en familj som visat intresse för Sigge. Bra så men de bor i NORGE! Vet du hur skitlångt det är dit? Alldeles åt helvete för långt så nu får du göra en insats och köpa honom. Om du bor i Stockholmstrakten alltså. Eller va fan...Sverige räcker nog!

Inga kommentarer: