lördag 5 maj 2012

Aj äm ö snickarpelle!

För ungefär två år sen köpte jag den här praktiska lådan med verktyg på IKEA, det var rea så jag betalade hela 15 spänn för den!




Asbra verkligen, den har allt jag behöver minus tumstock men en sån hade jag redan. Det är sällan jag ska hamra eller så som tur är. Men jag behövde den idag för att spika upp mina nya köksklocka på väggen.




Jag har sneglat ett tag på den här typen av klocka för jag tycker de är snygga och fatta hur glad jag blev när jag hittade den här för 79 spänn!! Den fanns på en sån där lågpris-affär som heter Karlsson's. Plenty med skit har de men även ett och annat guldkorn. 


Fast jag blev lite nervös när min kompis som jobbar på sagda affär frågade mig om den fungerar efter att jag talat om att jag petat i ett batteri.


Well, so far so good!

1 kommentar:

Annas lilla vrå och skafferi sa...

Visst är den bra lilla lådan, har en sån också och det finns allt man behöver :)

Vilken fin klocka!! :) Snyggt när du renoverat och roligt med något nytt då.