fredag 25 maj 2012

Innan jag slog ihjäl mig var jag väldans glad!

Miss Liveröd som har en egen blogg här har även en butik. Hon säljer inredningssaker (möbler,lampor, pryttlar och what-not) i  butiken hon har med sin mamma och brorsa. Kristallkronan på Sveavägen 80 i den kungliga hufvudstaden eller så kan man både glutta och handa i nätbutiken www.kristallkronan.com

Sara fick varuleverans i förrgår och ett par av möblerna hade fått små transportskador så hon la upp dem på facebook och frågade om någon ville ha, annars skulle de till tippen.


Det var det nån som ville.


Så igår förmiddag åkte brorsan och jag in till stan och plockade upp en galet snygg byrå/kommod eller helt enkelt möbel. Den står nu så snyggt i hallen. Observera att Skräcken tydligen ville vara med på bild via spegeln. Och ja, i vardagsrumstaket har jag en fläkt. Inte för att jag tycker att "Pizzeria från 80-talet" är en så snygg inredningsstil utan för att det blir 36 000 grader inne hos mig när solen ligger på. 




Det är ett skitlitet hål på höger sida som inte syns här. Visst blev det tjusigt?! Jag är asnöjd!

Inga kommentarer: