onsdag 16 mars 2011

Alma

Larsson undrade i förra veckan om jag inte skulle presentera lilla Alma här eftersom hon nu bor på kenneln. Jag protesterade med ett "Jamen henne känner jag ju inte än, måste vänta tills vi vet hur hon är".

Så vi kan ju säga såhär, this is what we know so far:

Hon är orädd, väldans trygg i sig själv.

Hon förstår inte varför alla hundarna inte älskar henne.

Hon gillar att sova på människomagar.

Hon är en suris. (Larsson protesterar men kolla bilden!!)

                                                   Har du någonsin sett nåt surare???


Hon tycker att mat är ointressant.

Hon gillar att gosa.

Hon är störig.

Verkligen störig!


                                           Vare nån som ville nåt eller???!!

Hon bor i köket med Maja och Vilda. De har mest tålamod med skitungar.

Hon är väldigt gullig.

Jag längtar ut till kenneln så jag får träffa henne och de andra igen.
Om Skräcken saknar henne? HA HA HA!

(Okej, jag erkänner. Hon är inte så sur som hon ser ut. Hon är rätt glad faktiskt)

Inga kommentarer: