onsdag 9 mars 2011

Bästa besöket!

Ännu en sjukt tröttande dag som affärsbiträde är snart över. Fan vad folk är tjatiga! Jag ska nog mest ha med djur att göra, de frågar iallafall inte samma sak 7 gånger.

Men helt plötsligt skingrades mörkret och jag blev så glad, så glad.

Där stod plötsligt allra finaste Jossan som jag jobbat med förut. Sen vi sågs senast har hon blivit mamma till en Mona. En riktigt göllunge!

                                          Mona (ja jag frågade om hon fick vara med i bloggen)

Jossan har helst sjuk humor. Det tycker jag om för då är jag inte i ensamt majestät.

På Facebook finns det massa med Iphone felskrivna sms att läsa. Aproligt är det. Jag skrattade så jag fick ta fram astmasprejen när jag läste dem.

Jossan läste dem två gånger, först när hennes pojkvän satt bredvid och då skrattade Jossan så mycket att pojkvännen skämdes.
Sen visade hon dem för sin syrra när de var hos föräldrarna och hälsade på, då skrattade hon så mycket IGEN att hennes pappa undrade om hon kunde dämpa sig för han ville faktiskt se på tv!

Så nu ska vi ha en dejt snart, Jossan, Mona och jag. Det ser jag så fram emot!!

Inga kommentarer: