lördag 19 mars 2011

Lördag

Nåja, jag slog inte ihjäl någon på Söder idag iallafall. Alltid något.

Men nu ska jag glädja mig och kanske dig med lite bilder.

På Stora Skräcken när hon var en Liten Otäcking.

                                                   Jessie är sju veckor och jag är kär.


Efter ett par dagar hemma fick hon sin första dusch. Uppskattades inte.

                                                   Så liiiiiiten!

Att bli duschad var så tröttande att när jag svepte in henne i ett badlakan så somnade hon i Carolas famn, precis som en människobebis.

                                                     Zzzzzzzz........

Men hon piggnade raskt till igen. När hon var torr igen så gick vi ut och brorsan tvångsgosade med henne. (Ja man fick tvinga henne för hon ville inte gosa)


                                                    Liten lurvig icke-gosig Skräck


Min prinsessa.........bortskämd som få men jag framhärdar med en dåres envishet "Om man inte kan skämma bort dem ska man inte ha dem",

1 kommentar:

Annas lilla vrå och skafferi sa...

Underbar bild på er två! Och håller verkligen med på din slutkommentar :O) Tänk att de snart fyller 3 redan!!!??

Kramen!