tisdag 12 juli 2011

Blod, snusk och älsklingar!

Har du någonsin haft ett mikroskopiskt sår på läpp-kanten? Jag har ett sånt och kan inte låta bli att riva på det och HEJ vad det blöder. Eftersom jag inte hade något att torka med blev det mudden på tröjan (ja, jag vet) och den ser nu ut som om den varit med på inspelningen av "Kill Bill".


När jag sitter vid datorn kommer hundarna in och säger hej 16 gånger i kvarten och jag plockar av dem sjukt päckliga fästingar i varierande storlek. Så här såg det ut idag.


                                                                 Vidrigt!!!

Förutom de två sysslorna så jag har solat idag, de fläktade så det gick alldeles utmärkt att ligga i solen utan att smälta. Älsklingarna höll sig hela tiden i närheten.


Jag var sugen på en köttbit till middag så jag cyklade bort till ICA men de körde enhetspris...allt nötkött kostade 289:-/kilot och förpackningarna innehöll minst ett halvt kilo. Jo, jag anser att kött är godis men ibland får man dra i handbromsen. Blev lite mer nektariner istället och lite annat gott.

Såg på ICA's parkering att det är bara "fin-bilar" här. BWM, Lexus, Porsche cab och så jag på cykel. Misstänker att de andra ser mig som en rimbos men det är okej :)

Inga kommentarer: