söndag 31 juli 2011

En bra dag!

Jag äter inte frukost. Någonsin. När jag var fyra år slutade mammuten duka fram den åt mig för jag hade aldrig rört den. Frukost är konstigt. Ingen vill äta samma lunch eller samma middag varje dag men frukosten är identisk varenda dag annars får folk tydligen spunk.


Men det finns en variant på frukost som jag älskar, men jag äter den som lunch. Engelsk frukost. Så ljuvligt! Idag fick jag en sån. Men jag var med och stekte lite också så helt oduglig var jag inte. 


Sen när jag tog mig hund och promenerade hem så var det stekande sol ute. På vägen hem går vi igenom en tunnel och den har nån typ av kakel på väggarna. De väggarna pressar sig Skräcken emot när vi går igenom. Hon stryker sig mot väggen hela tiden. Den här väggen är skapligt skitig. Men när vi har gått igenom den är iallafall ena väggen avtorkad.


                                                             Knäppgök!


Till middag fick jag pizza hos päronen. Bortskämd? Moi??!!

Inga kommentarer: