måndag 25 juli 2011

Det här med orm

Sen Stora Skräcken flyttade hem till mig (tre år sen) är jag hysteriskt nojig över att möta huggorm ute. Alltså inte för min egen skull för jag är inte allergisk mot getingstick och då är man tydligen inte allergisk mot huggormsbett heller. Varför vet jag inte men jag är nöjd med den informationen. Nu i sommar har ett par av Skräckens hundkompisar blivit bitna men som tur är så har det trots allt gått bra.


Härom dagen surfade jag in på en hemsida för Tultgårdens kennel som drivs av Ulla Myrskog. Jag visste att två av hennes tikar hade fått valpar och till den ena kullen är det Skräckens pappa som varit med och bakat bebisar. Jag klickade på Nyheter och fick där se och läsa hur det kan gå när en icke-allergisk människa blir biten.


Klicka här så får du se http://www.tultgarden.se/nyheter.html





Inga kommentarer: