lördag 13 augusti 2011

Lite klädesbekymmer

Jo jag har ju en generös tilldelning i hooters-området. Inte så praktiskt alla gånger men så är det. Jag lökar helst omkring i sport-bh för det är skönt. Sakerna hålls hyfsat på plats och det är inga skaviga byglar nånstans.

Jag ägde världens bästaste bh en gång. Köpte den senast jag var i London och var grymt nöjd med den, trots byglar och allt så var den superskön. Skräcken fick tag i den en morgon när jag sov lite länge och gjorde processen kort med den.



Nu fick jag nyligen ett infall och bestämde mig för att rycka upp mig så att säga. Letade och hittade en bh som sitter som en smäck. 

Idag har jag haft den på mig och nu har jag fått ett rosa skavmärke på ryggen. Av lappj*veln som det står storleken på.

Alltså undrar jag, är det jag som har bebis-skinn eller är de där  j*vla lapparna gjorda av sandpapper?!

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Sandpapper. Fast att ha bebisskinn är ju inte heller fel?

Kennelflickan sa...

Nja, bebis-skinn är mjuk och så men tål inte så mycket rivs och rasp och sandpapperslappar :(