torsdag 25 augusti 2011

När man är en optimist

Grundfakta: Kennel med 16 stycken golden retrievers, ligger rätt i spenaten, det är lite halvtaskigt väder.

Om man på en tisdag åker till kenneln för att stanna tills på fredag, känns det då genomtänkt att bara ta med två par byxor?


Även plocka med två stycken hoodies?


Jag tog med underkläder och t-shirts för ett helt regemente men fallerade fullständigt i de två ovanstående kategorierna. 


Jag är alldeles nyduschad och har på mig en f.d. gul hoodie som nu har så många lerfläckar att den ser ut att vara giraff-mönstrad.


Dito byxor.


När vi varit i skogen med en bibba hundar som geggade ner mig lite till så åkte vi till Knutby och jag gick ogenerat in på ICA där. De är tydligen vana vid sånt för ingen lyfte ens ett ögonbryn.

Känns inte frasen "I'm too sexy" verkligen aktuell?

Inga kommentarer: