lördag 4 juni 2011

En härlig dag

Idag har jag bara tänkt på mig själv. Så skönt.

Skräcken var hos päronen och jag åkte till Årstafältet för att titta på rugby.
Rugby är ingen sport för folk som inte är stryktåliga såg jag. De dängde varandra i backen så det stod härliga till. Typ slagsmål fast det var en domare med som blåste av ibland. Kul var det, men det var väl inte så stor publik, det var väl vi sju plus två Bajen-fans med obligatorisk öl i handen och svajande gång.

Om man sitter en hel dag i solen och har en tisha på sig får man en bonnbränna. Not so j*vla sexy kanske med det dritter jag i för jag har haft en bra dag.

2 kommentarer:

Gudrun sa...

Snygg bränna, men varför hade du inte bikinin på dej ist. då hade ju hela du varit röd

Kennelflickan sa...

För då hade hela j*vla fältet tömts på nolltid. Man får ju inte skrämmas :))