fredag 3 juni 2011

Fy bubblan!

Jo, naturligtvis var det Rimbo - alla stollars hemvist - vi åkte till.

Och nu ska du få höra vad som hände där.

Larsson skulle iväg på ett ärende och skickade mig till Systemet för att köpa vin åt henne. Visst, no problem.
De har en sån där självbetjäningshistoria och därinne lallade jag omkring i godan ro.

Då ser jag en man därinne som verkar lite vagt bekant, han ser mig, skiner upp och säger ett glatt "Heeeej".

Allvarligt nu, en rimbos hälsar igenkännande på mig.

Jag känner mig besudlad och tänker aldrig mer åka dit!

Vem var han? Någon jag sett tidigare och ogenerat hånat? Borde han verkligen sett så glad ut då?

Jösses.

2 kommentarer:

Gudrun sa...

Hahaha, en gammal beundrare kanske? Eller inte.....

Kennelflickan sa...

Jag hoppas verkligen att jag inte har flirtat med nån rimbos. Förfärligt! :)