måndag 6 juni 2011

Livin' in airports

Regina Lund är av någon anledning som ännu är outredd med på tv4 nu.

Hon sitter på en stol och sjunger (nej, inte värst vidare bra) om att bo på en flygplats är det bästa i världen.

En sak jag funderar över är, när folk av naturen är så där skitsnygga som hon är så ska de alltid spöka ut sig. Varför? Är det för att visa oss andra att "Kolla mig då, trots att jag har helt vansinnig frisyr, gamla hittekläder och inte har duschat på 14-dagar så är jag dösnygg"?

Ni snygga människor, SKÄRP ER! Hade man sån tur i gen-lotteriet att man begåvades med ett utseende som de allra flesta tycker är trevligt att vila ögonen på så behöver man ju inte håna omvärlden med det beteendet.

I övrigt ber jag att få tillönska dig en riktigt fin nationaldag, eller som Herman Lindqvist säger -Det är Sveriges födelsedag!

Hejja oss!

Inga kommentarer: