tisdag 28 juni 2011

Jag ber att få härma Gert Fylking....

....och klämmer i ett med ÄNTLIGEN!!

Nu är det färdigmålat. Då ska det visst bara städas och när färgen torkat (borde gå supersnabbt i värmen) ska möbler ställas tillbaka och tavlor spikas upp igen.

Det tog några dagar men det var betydligt bättre än nyårs-målningen av hallen som gjordes i panik för det var bråttom.

Nu har jag tagit en välbehövlig dusch och ska snart åka med Skräcken så hon får bada lite i Mälaren. Själv tänker jag bara titta på. Ja för vatten ska faktiskt vara varmt.

Basattduvet!

p.s Tv:n står på och mitt i inlägget slutade jag skriva. September gör en kanonversion på "Så skimrande var aldrig havet" som öronen fångade upp. Den spelades på min farmors begravning så jag förknippar den med henne.
Det tycker jag om.

Inga kommentarer: