torsdag 2 juni 2011

Snickerboa

Nu är en av Larssons grannar här och bygger en valphage. Det blir bra det.

Under tiden passar jag på att jobba lite med att skicka ut pressrealeaser till tidningarna. Ja, inte om att det byggs en valphage utan om att det är SM i lydnad och agility snart.

Jag blev ju pressansvarig till det evenemanget. Plus att jag hjälper till och ragga sponsorer.

Den 17-19 juni är det då SM och det går av stapeln på Sörentorp, alltså polishögskolan. Tyvärr har aspiranterna sommarlov då. Hade tänk glo ögonen ur mig annars på unga, vältränade pojkar. Det hade inte gjort ont någonstans. Men men. 

Det är invigning den 17:e och sen dagen efter så sparkar tävlingarna igång.

535 ekipage är anmälda.

Kom och kolla vettja. Lydnad är kanske inte så himlans kul om man inte är insatt men agility gillar de allra flesta (hunden hoppar över hinder, rusar genom tunnlar och springer slalom). Eller så kan du säga Hej till mig.

Det finns tillbehör och massa lajbans att köpa också.

Fritt inträde åf kårs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tyvärr så kan man u inte komma för då har jag ju tagit över ditt jobb medans fru kennelägare är och badar i grekland

Annas lilla vrå och skafferi sa...

Attans att poliserna har sommarlov då!! ;)
Jobbar den helgen men tror jag har rätt bra tider, ska försöka titta förbi, glo lite och säga hej till dig när du springer agility.. hi hi hi.

Kram på´re