torsdag 23 februari 2012

Livat idag med

Efter att vi gett hundarna frukost gjorde vi oss i ordning för att åka hemifrån. Grannen Peo hämtade oss och vi körde till Mickes Mek i Almunge och hämtade bilen som var lagad.


Sen drog vi till Rimbo för en miljon ärenden. Då såg jag det enda vettiga jag nånsin sett där:




Sen hade vi bråttom hem för det skulle komma besökare idag med, de var här före oss. De hade med sin en stor kartong cocosbollar, jag åt många! De köpte valpen jag kallade för Buddah boy, han var ju en smula fetlagd den lilla raringen. Alldeles strax ska jag lägga in filmsnutten jag tog på honom. Så här såg han ut som valp.


                                               Buddah-boy i mitten


När gästerna åkt hem skulle vi ge hundarna middag. Jag tog med skålarna in till hundarna i vardagsrummet och då ropade Larsson på mig, hon hade fastnat med håret i ett myggnät!!


Jag plockade med mig kameran och gick dit. Då såg jag det här.


                                                          Heja Larsson friskt humör!


Övervägde i 20 sekunder att inte hjälpa henne. Mest för att jag ville se henne gå och lägga sig med myggnätet på huvudet. 


Men jag skärpte mig.

Inga kommentarer: