tisdag 21 februari 2012

Tisdag

Grannen Peo hjälpte Larsson att bogsera bilen till en verkstad i Almunge klockan åtta i morse.


När de kom hem hade de svängt förbi Knutby och köpt semlor. Det blev min frulle nedsköljd med Coca-cola, kanongott!


Sigge ville gärna vara med i vardagsrummet för att hälsa på grannen så det fick han. Fast Larsson trodde inte ett skit på mig när jag sa att Sigge faktiskt SAGT det. Nähä.


Nu ska vi snart ta ut hundarna på promenad en sväng. Få se ifall vi fastnar med fötterna i skaren och inte kommer loss.


Bilen ska hämtas imorgon eftermiddag, fix och färdig. Det var nåt som jag inte begriper mig på som hade gått sönder. Eftersom jag inte har körkort så vet jag bara vad en ratt och en växelspak är, sen tar det slut.



1 kommentar:

Mallan sa...

Klart Sigge själv talar om vad han vill :-) Kram