onsdag 29 februari 2012

Trist mat, galen katt och en schnuskig hund

Jag erkänner, min soffa har utnyttjats till fullo idag. Är som sagt, lite mör.


Igår gjorde mammuten i ordning en fiskgratäng åt mig, jag tog en tugga, spottade och sa -Nä!


Jag fick med gratängen hem och idag gick det bättre, smakade ingenting men det ska det ju inte göra när magen ska tas om hand.


                                                          Mmmmm så smaklöst


Sen skiner ju solen idag och katten Simon har en ny passion här i livet - Solkatter!! Så han har jagat såna medan jag har duckat i soffan, han slänger sig hej vilt!


                                                        Var är solkatten?


Douglas har knappt synts till, när jag hämtade in Cilla i morse slängde han en trött blick på henne och sen sprang han och gömde sig. Bra det säger jag eftersom Cilla löper och är väry pippnödig just nu. Så pass nödig att hon slängde sig upp i soffan och besudlade min ena armbåge. Som tur var (för henne) så var det höger armbåge hon gav sig på. 




                                                                  Äcklot herself!


Men nu ska hon strax hem igen och jag ska till Solna.

2 kommentarer:

Mallan sa...

Hahahaha, våldtog hon din armbåge?!

Kennelflickan sa...

Att hon gjorde! Schnuskfian.....