måndag 27 december 2010

En del har det lite svårt med datum.



Kärleken är rädd för smällare och raketer. Med rädd menar jag att hon får panik och försöker fly.

Då blir det lite knöligt vid nyår.

Det skulle vara enklare ifall folk (eller vilka det nu är som ääääälskar sånt skit) kunde hålla sig till själva nyårsafton men det råder tydlligen stor oenighet i landet om exakt när det är man ska fyra av eländet.

Så det smäller från det att fyrverkerierna finns att köpa till i mitten av januari.

Imorgon åker jag ut och lämnar hunden på kenneln.

Långt in i skogen där det är lugn och ro.

På söndag åker jag ut och stannar till fredagen.

Under tiden hon är där utan mig ska jag måla om min fjorton kilometer långa hall.

Ja jag kanske överdriver en aning men den känns så lång.

Därför går det bra att anmäla sig som frivillig redan nu. 

Tack :)

Inga kommentarer: