tisdag 28 december 2010

Idag har jag en dejt!



Med Shrek - pojken som stal mitt hjärta!

Rapport och foton kommer i eftermiddag.

Var vänlig observera att även på den här bilden är jag okammad och osminkad.

Jag är väldans snygg ute på kenneln.

Fru Larsson brukar måla sig lite varje dag medan jag struntar i det och istället skrämmer valpköpare.

Fast just idag tänkte jag göra mig till.

Men då kanske han inte alls känner igen mig.

I vilket fall som helst ska det bli väldigt roligt att träffa honom!

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh vad kul!! Och vet du vad, jag tror Shrek kommer känna igen dig hur du än ser ut :) Ha en jättemysig dag!

Kattis sa...

Shrek är jättefin, jag kan nog tycka att han borde fått heta Shrek eller är det något hemligt namn mellan dig och honom? Fast han har ju blivit mindre Shreklik ju äldre han blivit. Ha det så himla kul. / Kattis