onsdag 19 januari 2011

Blandade känslor

Idag skiner solen och det var inte igår! Då blidde jag så glad att jag köpte några semlor, traskade hem till en kompis och vi fikade = proppade ogenerat i oss semlor.
På vägen dit hade jag solen i fejjan hela vägen så jag såg ingenting men solen värmde!!
Tänk att jag hade glömt hur det känns.

Sen gick jag hem igen och såg att solen försöker skina in genom mina vardagsrumsfönster.
Ja, försöker.

Det var visst en stund sen de fick sig en putsning. Eftersom jag lämnar randiga fönster när jag putsat klart så börjar det bli dags att ringa kompisen som gav mig ett presentkort på fönsterputsning när jag fyllde år.

Då ska man veta att på gymnastiet gick jag Konsumtionsteknisk linje. En tvåårig utbildning i att bli hemmafru.
Vi hade grupparbete med redovisning i hur man städar. Jag och Sussie åkte på fönsterputs. Ooops.

Inga kommentarer: