tisdag 4 januari 2011

Rimbo - Sveriges rövhål!

När man här ute i spenaten ska åka och handla mat så åker man till Rimbo.

Där bor det Rimbosar.

Om man någon gång har en stund över och fnular på udda frågor typ, Varför får inte en syster och en bror göra barn med varandra? Då åker man till Rimbo, tittar på lokalbefolkningen och förstår varför det är förbjudet.

Majj Gadd vilken j*vla inavel!!

Har du inte varit där så rekommenderar jag ett besök. Helst under sommaren. Då får du se människor i kläder och frisyrer från 80-talet. Hela familjer där alla ser ut som varandra. Skrämmande.

Fördelen är att hur j*vlig man än ser ut själv så anses man som klart fräsig i jämförelse.

Vi åkte dit idag, Larsson skulle på läkarebesök så jag trängde mig in på ett cafe' och lyckades sno åt mig en sittplats.



Jag ville ha en bulle och en coca-cola. Blev julmust istället för de hade nån lokal variant på cola som jag klarar mig utan tacksåhimlamycket.

Sen tog jag en promenix genom Rimbo centrum, tog 2 minuter. Hittade nån typ av simhall.




Läste du noga? De har simskola. Jösses. Korkskallar flyter!!

Sen kom Larsson och då fick jag inte håna Rimbo mer. Vi åkte och handlade på ICA.




Jag köpte tre stora flaskor. Fifan vad gott!!

Inga kommentarer: