söndag 2 januari 2011

Som en nyponros eller rosmarinbuske!

                                          Stora Skräcken och hennes mamma Sydnie


Nu är jag nybadad och ska snart iväg. Idag valde jag en badbomb med rosmarin, den skulle ge energi....j*vla ljugapor på den fabriken, jag vill sova!

Brorsan med flickvän har åkt, allt är målat två ggr utom kanten mot golvet och mot taket. Det tar jag när jag kommer hem.

Insåg hur snyggt det blidde och bestämde att jag ska måla vardagsrummet i samma färg. Där har jag tapeter i färgen champagne, och som alla vet är champagne väldigt blekt.

Jag tycker jag uttryckte mig snyggt till brorsan "-Vi ska måla vardagsrummet i samma färg!". Han svarade så konstigt då......"-Jag tyckte du sa VI men jag förstår att jag hörde fel".

Himla synd att det precis varit jul så jag inte kan hota med indragna julklappar. Hans födelsedag är i början av december så det är lika kört där.

Men jag kan be mammuten säga åt honom att han visst ska hjälpa mig. Ha!

Har jag sagt att jag är 46?

Inga kommentarer: