tisdag 25 januari 2011

Världens suris!

När jag skulle gå ut en längre vända med hunden idag så behövde jag hitta mina termobrallor och min sjal. Ja det är lite rörigt hos mig ibland så jag får leta en stund.

Samtidigt började jag fundera på var Douglas var. Simon har jag konstant runt fötterna (himla bra att snubbla över 36 ggr om dagen) men Douglas syntes inte till.

Jag kom på att kläderna låg på tamburmajoren och när jag kom dit hittade jag även Douglas. Det händer att han lägger sig högst upp och sover. Jag brukar bara lyfta ner honom. Men inte idag. Han var en total grinolle. När jag försökte ta tag i honom visade han att "om du inte slutar med det där så biter jag dig". Trevlig kille det där!

Jag fick l-i-r-k-a loss kläderna som han låg på. Surisen ville behålla dem och gav mig en god match.



Till sist fick jag loss grejerna och då blev fanskapet ÄNNU surare!



Hur var din dag då?

Inga kommentarer: