söndag 6 februari 2011

Dagen efter kvällen före.

Igårkväll var jag ute och roade mig. Först var det lite lökigt men sen sprang vi på kompisens brorsas gäng (Jag mötte Lassie typ) och då tog det fart!

Gick vidare till ett ställe som inte går att beskrivas med ord utan det måste upplevas!

Allt det här gör att jag har lite dåligt med tålamod idag. Då ska man veta att inte ens på den bästa av dagar är jag utrustad med särskilt mycket tålamod.
Idag står kontot på minus.

En sån dag är det inte bra att bli hämtad av mammuten i bil. Vi hann säkert åka i 3-4 minuter innan jag högljutt undrade om hon måste gnälla så väldigt. På allt.
Helst andra människors bilkörning.

När vi väl kom fram så mötte hon en granne hon kunde nyfikna (ja det är ett verb) sig med en stund så jag fick vara ifred. Papputen och jag, eller mest han faktiskt, tittade på skidskytte. Jag surade.

Sen drällde det in några fler som skulle vara med på middagen. Jag var duktig och lät maten tysta mun. 

Nu är jag äntligen hemma igen och gapar åt katterna som leker kull. Jag tycker att man får protestera när de tydligen måste jaga varandra tvärs över soffan och det verkar vara Pass på mig.

Sammanfattningsvis vill jag säga att det var så kul igår att det helt klart varit värt all tjurighet idag, men jag undrar stilla om de som råkat ur för mig idag håller med.....

Inga kommentarer: